søndag den 30. september 2018

Lige nu;

September er snart forbi. Faktisk, skal man bare blinke en enkelt gang, og så er det oktober. Det ægte efterår med de røde ahornblade og vedvarende kastanjeregn venter lige om hjørnet. Og jeg glæder mig, jeg glæder mig af hele mit hjerte.
Men indtil den kommende oktoberuge, nyder jeg den sidste septembersøndag. Jeg har gået en lang tur, kigget på efterårsblade, bagt en velduftende æble-kaneltærte og lokket Nico til at se et par afsnit af den gode, gamle Anne fra Grønnebakken-serie med mig. Altsammen iført blødt og dovnerart Harry Potter-nattøj. Jeg kunne ikke forestille mig noget bedre.

Jeg håber, I alle har en skøn sidste-september-dag.


5 kommentarer:

  1. Rikke, dette var et smukt og hyggeligt blogindlæg. Jeg elsker denne tid af året - efteråret er dejligt. <3

    Madison | Breakfast at Madison’s

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madison! Og du har helt ret, efteråret er det bedste <3

      Slet
  2. Har du en opskrift på kagen? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro! Basically googlede jeg bare 'æbletærte' og tog den første opskrift, jeg mødte. Det var dog heldigt, for den smagte virkelig godt!

      Link her: https://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/11821/let-aebletaerte-i

      Slet