torsdag den 10. september 2015

In other news

Jeg hader at skrive i koder. Jeg er heller ikke særlig god til det, for alting ender med at lyde mere dramatisk og langt større, end det egentligt er. Hverdagslige hændelser bliver forstørret til sensationer, fordi hemmeligheder altid forvrænger alting. Jeg hader hemmeligheder.
Noget er sket, og mit liv ser markant anderledes ud i dag, end det gjorde for blot en måned siden, da jeg trykkede 'upload', vinkede farvel til mit speciale og begav mig ud i en uvis verden. Verdenen er nemlig ikke helt så uvis længere.
Fra d. 1. oktober begynder jeg som community manager hos Lindhardt og Ringhof. Jeg får en daglig gang på et forlag, der udgiver de smukkeste, sjoveste og dejligste bøger. Jeg får arbejdsopgaver, der beskæftiger sig med sociale medier og skriverier, og jeg får lov til at afprøve en drøm. Det bliver så spændende, og jeg kan slet ikke vente med at komme i gang. 
Samtidig skal jeg også flytte. Lige om lidt. Nico og jeg har skrevet under på en lejekontrakt og dermed sikret os en drøm af en lejlighed. Jeg er så klar til forandringerne og markeringen af denne nye fase af mit liv; overgangen fra studerende til ikke-studerende. 

Der venter smukke ting lige om hjørnet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar