onsdag den 24. februar 2016

Musik jeg lytter til lige nu;

(Ja, okay. Alt det musik jeg hører, minder om hinanden. Men ikke desto mindre er her en liste over mit onsdagssoundtrack)

Den her sang er lyden af at være forelsket. Jeg har aldrig hørt noget smukkere. Introen minder mig om usikre berøringer, udstrakte fingre, intuitive bevægelser.

Jeg lytter altid til Lifehouse. Lige for tiden er det 'Hurricane', jeg skråler højest med på. Det er en ægte power-sang. En jeg-kan-klare-alting-sang.

Gabrielle Aplin minder mig om en mindre poppet udgave af Taylor Swift. På den bedste måde, naturligvis. Jeg er vild med hendes stemme. Den er så skrøbelig og fin. (Sangen begynder omkring 0:52)

"And if you're in love, then you are the lucky one, 'Cause most of us are bitter over someone. Setting fire to our insides for fun, To distract our hearts from ever missing them."

>
Jeg hører ofte den her sang om morgenen. Den er så glad, og den gør mig glad. Eliza and the Bear laver det bedste stemningsmusik.

Åh, Kodaline. En nyfunden musikkærlighed. Jeg elsker alt, de rører ved.

"So I'll use my voice, I'll be so fucking rude. Words they always win, but I know I'll lose". Hele verden elsker den her sang, og jeg er ingen undtagelse. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar