søndag den 14. oktober 2018

De første gyldne efterårstegn

Der er snart flere blade på jorden end på træernes grene. I Kongens Have har der i flere uger ligget rødgyldne kastanjer og agern, og i Munke Mose er små klynger af svampe poppet op fra det rene ingenting. Graderne er dalet – blot for at stige igen, i denne uge. 
Jeg har fundet striktrøjerne frem fra gemmerne, købt en velduftende æblete og Nico og jeg er ved at gense Game of Thrones. Det er hyggevejr, sofavejr, vandrevejr. Det er tid til lange bøger, stille eftermiddage og rare gøremål. Og jeg elsker det allerede.


3 kommentarer:

  1. Dine billeder (og tekster) er altid så fine! Jeg ville elske hvis du ville lave et indlæg om at tage billeder og efterfølgende redigere dem 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv, det var sødt sagt! Tusind tak! :)

      Og det gør jeg selvfølgelig gerne, men jeg er lidt nysgerrig: Er det en særlig billedgenre, du tænker på? Naturbilleder, stilbilleder, nærbilleder, selvportrætter? Eller bare min redigeringsproces generelt? Så ser jeg, hvad jeg kan gøre! :)

      Slet
    2. Det er generelt :) alle dine billeder har altid en eventyrlig stemning over sig, uanset genren! :)

      Slet