mandag den 12. december 2016

Julerier

Det har taget mig lang tid at komme i julestemning i år. Jeg har haft for travlt til at pynte op, for travlt til at se julefilm og for travlt til at tænde mit kalenderlys. Jeg har haft travlt med rare ting, så på den måde er det slet ikke så katastrofalt; det har bare gået mig lidt på, at jeg ikke havde tid til at julehygge, når jeg nu holder så meget af det.
Men nu, er jeg klar. Jeg har pyntet op, (næsten) brændt kalenderlyset ned til den korrekte dato, jeg har købt julegaver, hængt en mistelten op, være til julefrokoster en masse, set en fantastisk julefilm (tip følger!), og været hjemme ved min mor, hvor julestemningen er størst og bedst. Ah. Nu tror jeg på, det snart er jul. Og jeg er endelig klar.

Den sidste juletid kommer til at stå på julebag med en sød veninde, besøg af en anden sød veninde, filmaften med min søster, julegaveshopping med Nico og stille aftener med varme striktrøjer, julefilm, te og brunkager. Det bliver herligt.

... Men først skal jeg lige have hængt en lyskæde op på altanen. Det gør jeg nu.



1 kommentar:

  1. Så fine og julehyggelige billeder!
    Jeg glæder mig sådan til bagedag med dig - det bliver såå godt <3

    SvarSlet