søndag den 16. juli 2017

1, 2, 3 – afsted!

Årets sommerferie har været en kaotisk affære. Egentligt, var det hele tiden planen, at vi ville til Athen – men på grund af rod i privatlivet, noget med sygdom og en masse andet, fik vi ikke booket i ordentligt tid. Og så sad vi dér, i slutningen af juni og kiggede på svimlende høje flypriser og syntes egentligt ikke, det var det værd.
Så vi valgte at putte Athen i ønskeskuffen og gemme byen til senere, og i stedet spontanbookede vi en tur til Budapest. Vi tager afsted i dag (faktisk er vi netop landet, når dette indlæg bliver udgivet), og selvom det hele har været last-minute kaotisk, glæder jeg mig. Jeg glæder mig til sommervarme, til sejlture på Donau, til billig og lækker mad, til at se den smukke parlamentsbygning og til at slappe af i spaen på vores smukke, smukke hotel. 
Jeg har allerede planlagt og sat krydser ved ting, jeg gerne vil se – men ferien kommer ikke nødvendigvis til at handle om seværdigheder eller shopping, det er mest af alt en lille get-away. Et pusterum for Nico og jeg. Og det er jeg sikker på, Budapest sagtens kan levere. 

Farvel så længe – vi ses snart igen! 


2 kommentarer: