torsdag den 28. december 2017

Beæret og begavet;

Jeg er tilbage i Odense igen efter en herlig juleferie i Jylland. Jeg elsker virkelig juledagene med familien så højt, for det føles som om, tiden står helt stille. Ingen bekymringer, ingen gøremål, ingen travlhed; bare nærvær, samvær, brætspil, julefilm og juleslik. Sidstnævnte muligvis i bekymrende mængder, men altså ... 
Det har været en dejlig juleferie og juleaften. Og med mig tilbage til Odense har jeg den fineste gavestak fra betænksomme mennesker. I år er jeg blevet begavet med alt fra yndlingsnotesblokke fra amerikanske RiflePaperCo til bogstakke, blødt basistøj fra COS, en smuk toilettaske fra Decadent og en ekstravagant hårbørste fra Mason Pearson, neglesæt, puslespil, Tinderbox-billet og Mumi-stel. Hvor heldig (og forkælet) kan man være?
Nico har desuden også foræret mig den smukkeste gulvlange blondekjole fra Malene Birger. Desværre var den akkurat et nummer for lille, og er derfor blevet sendt hasteretur, så jeg kan nå at modtage den rigtige størrelse inden nytår. Det er nemlig en oplagt nytårskjole. 

Om lidt pakker jeg gaverne væk og stiller dem på rette plads; i bogreolen, tøjskabet, Mumi-skabet (ja, sådan et har jeg!) og i toiletskabet. Men jeg holder så meget af at have dem liggende fremme lidt; som et lille barn, der bare gerne vil beundre og lege lidt med sine nye ting. Sådan er det hvert år. Måske kender I følelsen?

Jeg håber, I alle har haft en helt fantastisk jul! 


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine gaver! Ja, kender alt for godt følelsen.... men måske det bunder lidt mere i dovenskab hos mig, haha!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Jeg romantiserer også bare :p Dovenskaben lever også i bedste velgående herhjemme, haha!

      Slet