lørdag den 10. februar 2018

Lately ... #10

En lille stak billedglimt af, hvad jeg har brugt tiden på, på det seneste:

... Det kræver altså umenneskelig styrke rent faktisk at tage jeans på, når man bare vandrer rundt herhjemme. Derfor har jeg nærmest boet i det her ekstremt bløde sæt nattøj/hyggetøj fra Primark. Jeg har endda handlet ind i Brugsen iført det, haha. Mischief Managed! 

... Nico og jeg kører en rimelig hård (og supergrøn!) madplan for tiden, men fastelavnsboller skal der altså være plads til. De fås jo kun én gang om året, og jeg elsker Lagkagehusets version med hindbærskum og Sarah Bernardt. Haps!

... Jeg elsker sne. Især imens den daler fra himlen. Synet fylder mig med sådan en ro og glæde. Jeg kunne stirre på det i en evighed. Og det gjorde jeg faktisk også i onsdags, da snefnug af den store og vatagtige slags begav sig ned fra himlen.

... Jeg har været ved frisøren for at få lidt farve og fylde i mit hår. Helt impulsivt, besluttede jeg mig også for at få klippet lidt skråt pandehår. Det er ikke enormt tydeligt, men jeg synes, det har gjort en forskel. Tilføjet lidt form og spil.

... Nico og jeg brugte en aften i sofaen og så The End of the F***ing World fra ende til anden (hvilket slet ikke er så voldsomt, som det lyder, da hvert afsnit kun er 20-25 minutter). Det var sådan en fin, bizar, dyster og sjov serie. Afgjort en hyggeaften værd. 

... Jeg har købt kirsebærgrene, som nu er fyldt med yndige, lyserøde knopper. De nyudsprungne blomster spreder ægte forårsfornemmelser midt i vinterkulden.

... Jeg har storindkøbt i Søstrene Grene (haha) og hygger mig enormt med at fylde min scrapbook med alt fra udklip og biografbilletter til klistermærker og washi-tape. Det er på ingen måde så instagram-worthy som bullet journals, men det er afstressende og rart at skrive lidt i hånden igen. 

... I torsdags vågnede jeg klokken halv otte, og hev dovent soveværelsesgardinet fra for at kigge ud. Bag gardinet gemte der sig en lyselilla solopgang, og jeg kunne ikke forestille mig en bedre måde at vågne op. Det fyldte mig med energi.

... Jeg elsker duftlys! Det her var en adventsgave fra Nico og dufter så hyggeligt af jul og brunkager. Den slags er så hyggeligt. Også i februar. 

2 kommentarer:

  1. Vi bingede også TEOTFW sidste weekend, og det er en fin, quirky serie - og dejligt at serier ikke nødvendigvis behøver at være megalange :)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Det føltes mest af alt som en lang film, faktisk. Og den var god!

      Slet