onsdag den 4. juli 2018

Atjuh!

På en eller anden mærkværdig måde, har jeg formået at blive fuldstændig nedlagt af en fæl halsbetændelse. Midt på sommeren med højt solskin og over 20 grader udenfor, er jeg tvunget til at være indenfor og gemme mig under dynen. Det virker ærligtalt absurd. Men ikke desto mindre er det sandt.
Så, således ligger jeg herhjemme og producerer et halvt ton sammenkrøllede Kleenex, imens halvdelen af Instagram varmer op til Eminem på Orange Scene. En koncert, jeg i øvrigt ville give min højre hånd for at opleve.

Ud over at svælge i min egen elendighed, forsøger jeg at fordrive tiden med en finurlig børnebog, morgenmad til middagsmad og film, der er så dårlige, de egentligt er gode. Her til formiddag har jeg udøvet nostalgikærlighed og genset The Princess Diaries med en purung Anne Hathaway. Jeg havde helt glemt, hvor oprigtigt sjov den film var. Og hvor høj en nostalgifaktor, den har. Jeg har allerede lyst til at gense 2'eren også. Men, først skal jeg sove. Hvis jeg kan ... 


6 kommentarer:

  1. God bedring - det er jo helt umenneskeligt at være syg med det her vejr! Godt at der er bøger, jordbær og underlødige film ;-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det føles i hvert fald helt skævt. Heldigvis er jeg i bedring. Har endda været udenfor en dør i dag :b

      Slet
  2. Uha, det halsbetændelse kommer da ikke på værre tidspunkt. Jeg har nogen gange godt blive meget syg efter festival, kunne det måske være derfor? Håber du er i bedring meget snart!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig uheldig timing. Og det kan sagtens være! Der er jo mange bakterier (og meget støv!) i luften sådanne steder :)

      Slet