onsdag den 6. september 2017

Hello September!

Ah, september! Måneden hvor bladene gradvist bliver gulere, dagene gradvist bliver kortere, og solen forsøger at presse sin sidste styrke igennem. Måneden med sprøde æbler, lyserøde solnedgange og striktrøjer der atter bliver fundet frem fra skabets gemmer. Jeg elsker september; jeg elsker den blide overgang fra sommer til efterår, og jeg elsker at tænde lys i tidligt mørke.

I denne september vil jeg:
  • ... tage med til fest i Odenses gader, når Karrusel-festivalen indtager byen på fredag.
  • ... fejre Nicos 27-års fødselsdag med gode drinks, mad og de bedste venner.
  • ... genlæse Emily of New Moon-bøgerne, som er indbegrebet af efterårsstemning for mig. Det er nogle af mine absolut yndlingsbøger.
  • ... bruge en søndag på gamle film og at lave apple crumble.
  • ... komme igennem anden sæson af Outlander. Jeg synes altid, det er lidt svært at komme i gang med en ny sæson af en serie, men jeg er sikker på, den er det værd. Og så venter tredje sæson vist også lige forude. 
  • ... oppe mit morgenmads-game igen og huske at spise lidt, inden jeg farer ud af døren.
  • ... mødes med læseklubben igen og læse en ny bog i fællesskab.
  • ... invitere min mor over til kage, kaffe og en god snak. 
  • ... begynde at male lidt i mine malebøger igen. Jeg savner sådan at arbejde med mine hænder.
  • ... løbe et par ture i skoven uden høretelefoner og nyde farverne og lydene.
  • ... se Macbeth på Odense Teater sammen med min teaterbuddy Stine.
  • ... rydde op i mine sminkedepoter og smide gamle og ubrugte produkter ud. 
  • ... tage til frisøren igen. Min extensions trænger virkelig til at blive rykket op. 

Hvad skal du lave i september?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar