lørdag den 8. september 2018

Et outfit (eller: nøgne skuldre, store skørter)

Det her outfit har reddet min sommer og synger nu på sidste vers. September er ved at give slip på den stædige augustsol og i stedet hengive sig til efteråret. Min vejrudskift er fyldt med skyer. Og jeg ved godt, der er grænser for, hvor længe jeg kan blive ved med at blotte skuldre og vandre rundt med bare ben. Hver årstid har sin charme, og efteråret er årstiden for hyggetunge striktrøjer og strømpebukser. 
Men ikke desto mindre, har jeg været glad for den her tøjkombination denne sommer. Nederdelen går mig til læggen og er sådan cirka det eneste, jeg har i den længde. Stoffet krøller ret let, men til gengæld falder det virkelig pænt. Jeg elsker at snurre rundt i den her nederdel, og den kommer helt sikkert med mig ind i efteråret også. Blot med et par strømpebukser til.

Så, i dag nyder jeg at have bare ben og nøgne skuldre og at snurre rundt i et skørt, der laver knitrende lyde, når jeg bevæger mig. Nogle outfits gør bare dagen bedre, og det her er et af dem. Om lidt tager jeg til polterabend, og jeg har tænkt mig at grine, fejre og fjolle, imens verden endnu lader som om, det er sommer.

God weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar