tirsdag den 25. september 2018

Helt papirsklar til 2019


2019 venter lige om hjørnet. Selvom jeg ikke helt kan forstå det; selvom det virker alt, alt, alt for tidligt; og selvom jeg egentligt lige syntes, 2018 var ved at blive godt. Det er bare et faktum.
Jeg har derfor valgt at forberede mig til det kommende år med en bestilling hos en af mine yndlingsdesignere af kontortilbehør og papirdimser. Nemlig Anna Bonds Riflepaperco, som simpelthen er himlen for papirelskere. Jeg kunne med lethed klikke hele deres webshop hjem og fortabe mig i en verden af pastelfarvede blomsterprint, kalligrafiske skrifttyper og finurlige designs. Åh. Jeg synes, alt Anna Bond rører ved er så fint.
At bestille fra Riflepaperco er dog altid en lidt kostbar affære. Varerne sendes fra USA, og der kommer altid told på. Det ændrer dog ikke på, at jeg hjertens gerne støtter min yndlingsdesigner, og at hendes varer er pengene værd. Så, én gang om året lukker jeg øjnene og klikker de kontorartikler hjem, som jeg drømmer om. Denne gang er det blevet til: 
  • En sart lyserød kalender, komplet med læsesnor, fine citater på hvert ugeopslag og det smukkeste indvendige blomsterprint. Ah!
  • En vægkalender (for, ja! Sådan en bruger jeg stadig og kan slet ikke leve uden) med farverigt blomsterprint.
  • Klistermærke-ark. Det er måske lidt fjollet, men jeg bruger virkelig mange klistermærker i mit scrapbookeri, og de her var så fine. 
  • En memo-blok med guldtryk og blomster (aner I et mønster her?).
  • En yndig og helt gammeldags fin notesblok.
Og så er jeg vist helt papirsklar til 2019! Og så behøver jeg vist ikke forholde mig yderligere årsskiftet foreløbig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar