lørdag den 18. august 2018

Beauty buys

Det er ligeså sikkert som den ene sok, der altid mangler, hårnålene der på magisk vis forsvinder, og nøglerne der aldrig er på sin plads; man løber altid tør for alle sine beauty-produkter på samme tid og er derfor tvangsindlagt til at bruge en mindre formue i Matas hvert kvartal. Det er en ubrydelig regel, og således har jeg fået tanket overordneligt op i mit beauty-lager. Lige i tide til en ny sæson.

Mine helt uundværlige (og nykøbte) beauty-produkter er

  • Tromborg // Eye Gel. Den bedste og kølende gelé til den sarte hud rundt om øjnene. Den har gjort underværker for mine mørker rander under øjnene. 
  • Pudderdåserne // Niacinamid 10 %.  Jeg har som sådan ikke problemhud, jeg har faktisk ganske normal hud, som sjældent brokker sig eller slår ud. Men jeg kæmper, desværre, med et par begyndende pigmentpletter som en regning fra et usundt solforhold i mine teenageår. Og så er denne creme altså helt genial! Jeg bruger den under min natcreme, og forskellen er både til at se og mærke.
  • MAC // Pro Longwear Foundation. En foundation jeg oftest bruger, når jeg skal til fest eller orker at arbejde lidt mere med min hud. Virkelig dækkende, matterende og skøn.
  • MAC // Prep + Prime Transparent Finishing Powder. Denne transparante pudder har, helt ærligt, været uundværlig her til sommer. Når den fedtede solcreme har fået min næse til at skinne som en discokugle, har denne pudder været en livredder med dens matterende effekt.
  • Anastasia Beverly Hills // Brow Definer. Når man, som jeg, valgte at barbere sine øjenbryn af, da man var 16 og stadig lider under konsekvenserne, er denne øjenbrynsblyant uundværlig. Den gør det let at tegne med små naturlige strøg og give illusionen af øjenbrynshår for en, der nærmest ingen øjenbryn har.
  • Lancôme // Hypnôse Drama Mascara. Verdens bedste mascara. Jeg har altid sværget til Lancôme, når det kommer til mascara. Det er helt sikkert en vanesag, men jeg elsker deres børste, og synes mascaraen er så let at arbejde med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar